Vreme

Prikaz vsebine:     Vse galerije     OŠ Brezovica     POŠ Notranje Gorice     Skupne galerije

KORENO
04.05.2017

Povzpeli smo se na vzpetino Koreno. Prijeten pogovor, nekaj vztrajnosti pri hoji in že smo prišli do zaslužene malice. Na poti nazaj je malo rosilo, zato smo z odprtimi dežniki odhiteli v dolino.

EKSKURZIJA PO DOMAČI POKRAJINI
03.04.2017

Učenci četrtih razredov smo se vozili (in malo tudi hodili) po naši občini in nekaterih sosednjih krajih, opazovali tovarno, servis, MKZ Rakitna, hribe in doline, reke in jezera, rastline in živali ter se veselili sončnega dne.

Orientacija in kartografija
20.03.2017

Četrtošolci so odlično opravili test orientacije in kartografije. Vsi so srečno prispeli na cilj.

Nagajivi oder 2017
16.03.2017

Tretješolci so si ogledali dve predstavi na območnem srečanju otroških gledaliških in lutkovnih skupin Nagajivi oder 2017. Z igro "Cinderella" so se predstavila dekleta z OŠ Polhov Gradec, ki obiskujejo English Drama Club. Do solz pa nas je nasmejalo Gledališče FRU FRU z dramsko-lutkovno predstavo "Trije prašički".

OPB ima talent
13.03.2017

Letos smo se spet imeli odlično in v nastopih smo vsi uživali!  Naslednje leto pa le ne zamudite prireditve.

Klikni tukaj za ogled slik ...

MEDNARODNI LIKOVNI NATEČAJ "IGRAJ SE Z MANO"
14.02.2017

MEDNARODNI LIKOVNI NATEČAJ »Igraj se z mano« je celoletni dogodek z natečajnim razpisom v začetku leta. Izbrana dela so nato konec januarja ali v začetku februarja prihodnjega leta OTVORITVENO razstavljena na BODI UMETNIK - MEDNARODNEM LIKOVNO KULTURNEM DOGODKU »Igraj se z mano« v Cankarjevem domu, kjer vzporedno poteka tudi bogat kulturno animacijski program. Razstava nato v okviru BODI UMETNIK - POTUJOČE RAZSTAVE »Igraj se z mano« potuje po številnih lokacijah po Sloveniji in tujini s podobnim kulturno animacijskim programom.

Tudi mi smo bili zraven in bilo je lepo!

ELEKTRIKA - 4.c
24.02.2017

Kako prijetno je izdelati predmet, ki deluje. Ga uporabiti, se z njim pohvaliti staršem, spraviti na častno mesto.

POSTOJNSKA JAMA - 4. r
07.02.2017

Spoznavali smo podzemni svet s kapniki, temo in človeškimi ribicami.

DRSANJE
27.01.2017

Toplo smo se oblekli, dali kapo na glavo, obuli drsalke, nataknili rokavice in se zapodili po ledu. Hitro, previdno in veselo. Nepozabno.

IZDELAVA VOZILA NA ELASTIKO
20.12.2017

Uživali smo pri izdelavi vozila in preizkusili, kako deluje. Bili smo pravi mojstri.

DRSANJE NA DRSALIŠČU LUCKY LUKA
18.01.2017

Mrzel zimski dan na drsališču. Bilo je super!

ŠOLSKI MUZEJ - 4. C in 4. B
07.12.2016

Na kulturnem dnevu smo si ogledali Slovenski šolski muzej in se naučili prišiti gumb. Učiteljica je bila stroga, a se nismo dali. Nihče ni bil kaznovan.e ni bil kaznovan.

STRŽEN
28.10.2016

Tudi letos smo – tradicionalno – obiskali spomenik na Strženu. Prižgali smo svečke in zapeli pesmi v spomin na ljudi, ki smo jih imeli radi.

EVAKUACIJSKA VAJA
17.10.2016

Takole je bilo....

OSOLNIK - 4. c
23.09.2016

Petek je bil ravno pravi dan za izlet. Nad nami sonce, pod nami megla (ali nizka oblačnost; otroci bi kar odpotovali na pravljičnih oblakih), poleg nas pa prijetni učenci, drugi pohodniki in nekaj prijaznih psov. Skratka – lepooooo.

KATARINA NAD LJUBLJANO - 3. c
15.09.2016

Bil je lep sončen dan, tretješolcem naklonjen, da smo uspešno usvojili Katarino nad Ljubljano
in hkrati prvo nalogo za Zlatega sončka. Uživali smo!

Poletna šola v naravi 2016 na Debelem rtiču
14.09.2016

3. dan:
Bled? Ne ne, Debeli rtič. Še en lep, čudovit dan za nami. In čeke nas prijeten večer s filmsko predstavo.

2. dan:
Toplo jutro nas je že zjutraj zvabilo na zunanji bazen. Po dopoldanskem in popoldanskem plavanju v skupinah, smo uživali tudi ob igranju odbojke v vodi in na pesku, vožnji s kajaki in plavanju v morju na razdaljo. Plesni večer "norih frizur" smo zaključili z nočnim kopanjem.

1. dan:
Navdušeni nad "pokopališčem" školjk smo po nastanitvi in preizkusu plavanja zbežali pred nevihto, ki nas je dobro ohladila. Zvečer smo se hladili še s sladoledom v Ankaranu, kamor smo se odpravili skozi neskončne vinograde ... Čudovito!

DRSANJE Z LUCKY LUKOM - 1. A
18.01.2016

En lep sončen zimski dan na drsališču. Bilo je super!

GROZLJIVO STRAŠLJIVO – 2. BRALNA NOČ NA OŠ BREZOVICA
13.11.2015 - 14.11.2015

Iz petka na soboto (13. in 14. 11. 2015) je na naši šoli potekala bralna noč za nadarjene in ljubitelje branja  - učence 6. in 7. razredov. Vodili sta jo strašni knjižničarki Zdenka in Polona, tema naše bralne noči pa je bila »grozljivo, strašljivo«, saj se je odvijala v petek 13.
Seveda smo bili vsi na trnih, kakšne grozljive stvari nas bodo doletele na to noč ... Najprej nas je čakalo pogovarjanje s sošolci o prebranih knjigah, ki so bile vstopnica za sodelovanje na bralni noči, drug drugemu smo brali odlomke, nato pa smo skupaj ustvarjali grozljivo strašljive plakate. Razdeljeni smo bili v skupine glede na vrsto knjig: vampirji, mračno, kriminalke ...
Po večerji, ki smo si jo pripravili sami, smo si ogledali film z grozljivo strašljivo tematiko, ki se je zavlekel pozno v noč. In končno  smo se zleknili v knjižnici v svoje spalne vreče  ter pred spanjem še do pol enih brali z baterijami.
Zjutraj  smo še precej zaspani vstali in se pripravili na obisk mlade pisateljice Maje Munih, naše nekdanje  učenke, zdaj dijakinje tretjega letnika Gimnazije Vič,  ki nam je predstavila svoj nagrajeni roman in pesniško zbirko. Odgovarjala je na naša vprašanja, prebrali smo tudi nekaj njenih pesmi in odlomkov iz romana. Bili smo navdušeni nad njenim izražanjem.
Tako se je naše bralno druženje  bližalo koncu. Bilo je razburljivo in malo drugače na ta način  brati in poustvarjati prebrano  za bralno značko. Razšli smo se dobre volje, še prej izpolnili vprašalnike in napisali svoje predloge za naslednjo bralno noč.
Pika Kovač

2. razred - ŠD - pohod na Planino nad Vrhniko
17.09.2015

Drugarčki smo se kljub "viharni" noči odločili za prijeten pohod na Planino nad Vrhniko. Avtobus nas je pripeljal po vijugasti adrenalinski poti do pričetka gozdne makadamske ceste, od koder smo pot nadaljevali proti vrhu. Po poti smo veliko peli, se slikali, pili in se zabavali. Prijetno je dišalo po gozdu. Na vrhu pa je dišalo po sveže pečenih palačinkah s čokolado in domačo marmelado. Osebje nas je lepo sprejelo in veselo so nam razdelili odlične palačinke. Nekateri smo si postregli tudi čaj, učiteljice pa so dobile pravo kavo Cankarjeve mame. Videli smo tudi razgledni stolp. Čez nekaj časa smo odšli navzdol. Avtobus nas je odpeljal proti Brezovici. Ostali so nam lepi spomini na naš prvi šolski izlet v drugem razredu. Juhuhuhuhhu!!!

KRPANOV KROS - TURJAK 2015
15.04.2015

Udeležili smo se Krpanovega krosa in osvojili veliko medalj.

Rožnik
14.04.2015

Z učenci izbirnih predmetov šport za sprostitev in šport za zdravje smo osvojili Rožnik nad Ljubljano.

PESEM POMLADI 2015
24.03.2015

Prepevali smo ...

NAGAJIVI ODER 2015
13.03.2015

Mladi igralci se predstavijo ...

TD - 6. razred - PAPIR
06.03.2015

V petek, 6. 3. 2015, smo učenci 6. razredov, ki nismo odšli v šolo v naravi, imeli z gospo Pavlo Suhadolnik tehniški dan. Izdelovali smo »SVETILNIKE ZA ČAJNE SVEČKE«. Delo nam je šlo dobro od rok in naredili smo lepe in izvirne izdelke.

Natalija Žižek, 6.c

POKLJUŠKI MARATON
07.02.2015

Pokljuški maraton...zimska idila...

Proslava ob kulturnem dnevu
05.02.2015

Imeli smo lepo proslavo ob državnem prazniku - kulturnem dnevu.

9. razred - TD - Steklo
12.12.2014

V sredo, 10. 12. 2014 je potekal na šoli za učence 9. razredov tehniški dan na temo STEKLO. Učenci so si najprej v Brezovi dvorani ogledali predstavitev steklopihaštva, nato  so  v štirih različnih delavnicah izdelovali  izdelke.
V STEKLOPIHAŠKI DELAVNICI je vsak učenec napihal stekleno bučko kot novoletni okrasek. V DELAVNICI SLIKANJA NA STEKLO so učenci poslikavali  stekleničke, v DELAVNICI IZDELAVE IN POSLIKAVE PRIPONKE  IZ PLEKSI STEKLA so učenci poslikavali  priponke iz pleksi stekla, v delavnici LEPLJENJA GRANULATA NA STEKLO so učenci lepili umetno snov v kroglicah na stekleničke.
Učenci so z zanimanjem opazovali mojstra steklopihača pri izdelavi steklenih izdelkov in uživali pri izdelavi izdelkov v delavnicah.

160 let šole na Brezovici
10.10.2014

Praznovali smo, skupaj z našo ministrico...

PLANINSKI POHOD NA PLANINO NAD VRHNIKO; 4. razred
16.09.2014

Na športnem dnevu smo opravili nalogo za Krpana. Na poti navkreber smo bili žejni, na vrhu lačni, ob vračanju iznajdljivi in na koncu prijetno utrujeni. Predvsem pa polni lepih spominov. Pa še sončen dan je bil.

Zmagovalci tekmovanja ČISTI ZOBKI; 2.b in 4.c
29.05.2014

Učenci zmagovalnih razredov so si ogledali zaključno prireditev v športni dvorani Tivoli. Občudovali so zanimiv polet aviona, akrobatsko skupino in zaplesali ob glasbi skupine Rok'n'band.

STOPIMO SKUPAJ - petič
22.05.2014

Prireditev "Stopimo skupaj" je bila uspešno petič izpeljana. Čudovita prireditev, ki je ogrela števila srca.

Nagradni koncert 2. - 4.r Lunin med
16.05.2014

Obiskala sta nas Samo in Mateja. Predstavila sta nam različna glasbila z različnih koncev sveta pa tudi take, narejene doma.

Razstava likovnih izdelkov učencev od 6.-9. razreda
15.05.2014

V tem šolskem letu  smo bili pri Likovni umetnosti zelo ustvarjalni na petih likovnih področjih: slikanju, risanju, kiparstvu, grafiki in arhitekturi. Letošnja »rdeča nit« našega ustvarjanja so bile HIŠE. Izdelovali smo jih v različnih tehnikah glede na učni načrt in stopnjo starosti učencev. Na razstavi pa so predstavljeni tudi drugi izdelki. Pohvaljeni so vsi učenci za ustvarjalno delo pri pouku Likovne umetnosti,  saj prav vsak lahko najde sebi lastno idejo, ki jo z dobro voljo zmoremo tudi uresničiti.

Mentorici:
Simona Žagar Cvitić in Mihaela Pristavec Košuta

Tek trojk
12.05.2014

Na lepo sončno nedeljo smo se v okviru izbirnih predmetov Šport za zdravje in Šport za sprostitev odpravili na tradicionalni Tek trojk, ki je potekal v Ljubljani. Učenci so tekli 3 km in to od gostišča Livada do Kongresnega trga. Pohvalila bi vsa dekleta in tudi fante, ki so se zelo potrudili. Važno pa je sodelovanje in ne zmaga :)

Klikni tukaj za ogled slik ...

Finale državnega prvenstva v odbojki za dečke -ŠKL
06.05.2014

Finalno tekmovanje je potekalo na zelo visokem nivoju. Vsi tekmovalci so pokazali odlično tehniko in znanje zato so bile vse tekme odlične za gledalce. Prva in zadnja tekma sta bili še posebej napeti, saj so igrali domači igralci, ki jim je po hudih bojih uspelo iztržiti 2. mesto. Izgubili so z 1: 2 z OŠ Žužemberk, ki so danes pokazali največ in pustili srce na igrišču. Zmagali pa z 2:1 proti OŠ Dušana Flisa Hoče, ki so se jim upirali do konca. Zaradi velikega števila navijačev (domačih in žužemberških) je v športnem balonu odmevalo navijanje s tem pa se je dvignila tudi sama temperatura ozračja. Pri zadnji tekmi so se nam pridružili tudi tekmovalci ACH Volleya (Ropret, Fabjan, Pleško, MIhajl), ki so se družili z navijači in igralci ter podelili nagrade za najboljše posamezne igralce. Na tekmovanju je bil prisoten tudi predsednik Odbojkarske zveze Slovenije gospod Metod Ropret, ki je med drugimi podeljeval medalje za dosežena mesta.

Souvenirs for Europe
28.03.2014 - 06.04.2014

Fotoutrinki iz Umaga - Comenius.

Orientacijski pohod 4. razredov po Brezovici
18.03.2014

Ko stopimo iz šole se v četrtem razredu ozremo proti Brezoviškem hribu in skušamo ugotoviti kam smo obrnjeni. Učimo se orientacije po karti in s kompasom. Sprehodili smo se proti Postaji in iskali strani neba.

SMUČARSKA ŠOLA V NARAVI S POLETNIM PRIDIHOM
10.03.2014 - 14.03.2014

Za nami lepa šola v naravi, kjer smo bili z opravljenim delom vsi zelo zadovoljni. Naj slike govorijo... Če želite več slik ali slike in filmčke v normalni velikosti, lahko prinesete v šolo USB ključek ali DVD plošček in vam naložimo slike (Gabrijela).

2. a in 2. b v CŠOD Jurček
10.03.2014 - 12.03.2014

Po prihodu v dom smo se namestili po sobah, pojedli odlično kosilo in se po njem odpravili v gozd. Tam smo "lovili lisico" in pri tem odgovarjali na zvita in zavita vprašanja. Dan smo zaključili s kvizom Male sive celice.

Drugi dan smo se prebudili v lepo sončno jutro. Dopoldan smo namenili spoznavanju gozdnih živali v naravoslovni učilnici. Odpravili smo se tudi v Medvedovo kraško jamo 15 metrov pod zemljo, kjer smo imeli priložnost videti kapnike, netopirje in celo jamsko kobilico. Po odličnem kosilu smo se polni pričakovanj odpravili raziskovat reko Rinžo s kanuji in preizkušali svoje lokostrelske sposobnosti. Dan smo zaključili z nočnim pohodom, kjer smo opazovali prekrasno zvezdnato nebo nad Kočevjem. Polni lepih vtisov smo hitro zaspali z mislijo na povratek domov. Lep pozdrav! Učenci 2.a, 2.b, učiteljice Marjeta, Alenka in Barbara.
Več na fotogaleriji doma Jurček

PUST na OŠ Brezovica
04.03.2014

Nekaj slik s pustovanja na šoli.

Obiskal nas je Andrej Rozman Roza
14.02.2014

V četrtek, 13. februarja, je bil na OŠ Brezovica v Brezovi dvorani naš gost vsestranski slovenski ustvarjalec
ANDREJ ROZMAN ROZA,
dobitnik nagrade Prešernovega sklada za književnost 2010.

Srečanje z Andrejem Rozmanom Rozo, ki zna skoraj vse svoje pesmi na pamet (pa jih ni malo!),je bilo zanimivo, razburljivo in veselo doživetje.
In nekateri srečni izžrebanci so za spomin prejeli njegovo knjigo pesmi.

Skupaj gradimo boljši svet
14.01.2014

Srečanje partnerskih šol na Brezovici, oktober 2013

Krajinski park - 4. a,b,d
20.11.2013 - 21.11.2013

Obiskala sta nas delavca zavoda Krajinski park Ljubljansko barje. Po poučni in zanimivi predstavitvi smo se zaposlili še v delavnicah.

Skupaj gradimo boljši svet
15.10.2013

Utrinki iz naših skupnih aktivnosti.

2.športni dan; 4. a,b,d - Športne igre in orientacijski pohod
14.10.2013

Športni dan. Ogrevanje in razgibavanje temeljito. Med dvema ognjema. Tekme glasne in napete. Moštva bojevita in srčna. Zadovoljna s končnim izzidom.

Po malici priprave na orientacijski pohod. Intenzivne. Stvari so resne! Bomo našli vse postaje? Se bo kdo izgubil v jesenski megli……zataval v močvirju….??!!

Natančni bralci in dosledni sledilci po zahtevnih nalogah in ovirah, seveda, na cilju najdejo skrito - lisico! In si za uspeh  prislužijo - priznanje.

PS: Število sodelujočih ob koncu dneva ni upadlo....

Pohod na Brezoviški hrib - ŠZ Krpan
24.09.2013 - 30.09.2013

Vzpon na Debeli hrib k žabi je bil zanimiv. Opravili smo nalogo za športno značko in se imeli lepo.

LETNA ŠOLA V NARAVI 5. RAZRED
17.09.2013 - 20.09.2013

... in se je dogajalo ...

Klikni tukaj za ogled slik ...

TEČAJ ANGLEŠČINE JE ODLIČNO USPEL!
26.08.2013 - 30.08.2013

Utrinki ......

Učenci in učitelji iz Sarajeva ter Umaga na obisku na Brezovici
10.10.2012

Na osnovni  šoli  Brezovica pri Ljubljani smo v okviru mednarodnege projekta »Svet različnosti nas bogati« v sodelovanju  z Zavodom za šolstvo Republike Slovenije  od četrtka, 4. 10. 2012, do sobote,  6. 10. 2012, gostili 9 učiteljev in 31 učencev dveh parterskih šol, Osnovne šole Edham Mulabdić iz Sarajeva in Osnovne šole Marije i Line iz Umaga.